Sunday, May 20, 2007

Jesper Waldersten


Oho! Vad kulturaliteten spirar inom oss. 6 personer, en blogg och inga inlägg. Därför måste jag göra slag i saken.

Jag tycker alla ska gå till kulturhuset och se Jesper Walderstens utställning: Här kommer jag

Den är faktiskt väldigt härlig, rolig, läskig, obehaglig, sexig och konstig. Och om man gillar Jan Stenmark, gillar man defenitivt detta! Dessutom är det gratis, vilket man bör ta vara på, eftersom man numera oftast behöver massvis av pengar för att få uppleva nånting alls bortsett från reklamskyltar och fågelbajs, sen vi fick vår nya underbara rege... nej.. kulturblogg var det ja.

1 comment:

J said...

Jaa Jesper! Nu blev jag lite glad. Min mamma ringde, jag har en mamma! Hon tipsade om mat i frysen.
pojkvän närvarande -
mamma närvarande x
pappa närvarande -
för en gångs skull uppskattar man en hönsmamma.